Nóż do chleba FK2 CHEF 21 cm, de Buyer
Kod: DB428121Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Wszechstronny nóż kuchenny z kolekcji Fibre Karbon 2 firmy De Buyer jest niezwykle ostry. Nóż ten jest idealny do krojenia mięsa, warzyw, owoców i ziół. Ostrze wykonane jest z wysokiej jakości niemieckiej stali nierdzewnej X50CrMoV15 (specjalna stal nożowa) o twardości 56 HRC (skala twardości Rockwella). Seria FK2 posiada unikalny system wyważania noży, aby zaspokoić potrzeby każdego szefa kuchni. Wystarczy odkręcić stopkę ze stali nierdzewnej na uchwycie i wyjąć potrzebną ilość wkładek ze stali nierdzewnej.
Rękojeść noża jest wykonywana ręcznie poprzez warstwowe układanie włókien węglowych. Dzięki temu jest bardzo trwały, mocny i zapewnia przyjemny i wygodny uchwyt, co pozwala na krojenie bez zmęczenia. Jelec chroni palce. Zalecamy tylko delikatne mycie ręczne i regularną konserwację za pomocą ostrzałki i osełki do noży. Stojak na noże jest idealny do bezpiecznego przechowywania noży.
Główne zalety:
- Wszechstronny nóż szefa kuchni
- Do mięsa, warzyw, owoców i ziół
- Ostrze jest bardzo ostre
- Ostrze noża wykonane jest z najwyższej jakości niemieckiej stali nierdzewnej
- Unikalny system wyważania noży dostosowany do potrzeb kucharza
- Osłona chroni palce
- Płynne przejście między osłoną a rękojeścią
- Ergononomiczny uchwyt
- Bezpieczny, wygodny i przyjemny chwyt zapewniający pracę bez zmęczenia
- Nadaje się również do użytku profesjonalnego
- Nadaje się wyłącznie do mycia ręcznego
Specyfikacja produktu:
- Długość noża: 36 cm
- Długość ostrza: 21 cm
- Materiał: specjalna stal nożowa, włókno węglowe (rękojeść)
- Kolor: srebrny, czarny (uchwyt)
Parametry dodatkowe
Kategoria: | Noże do chleba |
---|---|
Gwarancja: | 2 lata |
Waga: | 0.28 kg |
Kolor: | Srebrny |
Materiał: | Stal nierdzewna |
Rozmiar: | 21 cm |
Długość ostrza: | 21 cm |
Liczba części: | 1 ks |
Rodzaj produktu: | Nóż kuchenny |
Margin: | D |
K překladu: | CZ AUTO |
Producent: | de Buyer |
Margin-category: | B |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.